Producenci
Produkt dnia
Lecytyna Natures Sunshine
Lecytyna Natures Sunshine
124,60 zł
szt.
Zestaw DuoLife Dzień i Noc
Zestaw DuoLife Dzień i Noc
380,00 zł
szt.
Immune Formula Natures Sunshine
Immune Formula Natures Sunshine
124,60 zł
szt.
Bacillus Coagulans Natures Sunshine
Bacillus Coagulans Natures Sunshine
110,60 zł
szt.
Promocje
Zestaw PBM + Super P3 ProBioMinerał S-Probio
Zestaw PBM + Super P3 ProBioMinerał S-Probio
145,00 zł 123,00 zł
szt.
PBM P3 ProBioMinerał 150 gram S-Probio
PBM P3 ProBioMinerał 150 gram S-Probio
69,00 zł 59,00 zł
szt.
Omega Oleum Forte IQ NaturDay
Omega Oleum Forte IQ NaturDay
180,70 zł 165,00 zł
szt.
 Opti Magne NaturDay - Magnez+ B6, Cynk,Selen
Opti Magne NaturDay - Magnez+ B6, Cynk,Selen
141,00 zł 107,00 zł
szt.
Grapina i przeciwutleniacze Natures Sunshine
Grapina i przeciwutleniacze Natures Sunshine
138,60 zł 89,00 zł
szt.
DuoLife Vita C
DuoLife Vita C
99,00 zł 83,00 zł
szt.
PBM  P3J  Prominerał z Bursztynem
PBM P3J Prominerał z Bursztynem
69,00 zł 59,00 zł
szt.
PBM ProBioMinerał S-Probio
PBM ProBioMinerał S-Probio
75,00 zł 67,00 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost

Zwroty i reklamacje

A. Zwrot produktów 
w ciągu 14 dni kalendarzowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 
 
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
 
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient.
 
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 508 283 281.
 
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
B. Reklamacje produktów 
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@krem24.pl lub telefonicznie: +48 508 283 281. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Reklamację można też zgłaszać pocztą na adres: AMBIT. SPÓŁKA JAWNA. L. WYSOCKA, ul. Litewska 10/73, 51-354 Wrocław.
 
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl