Producenci
Produkt dnia
Zestaw DuoLife Dzień i Noc
Zestaw DuoLife Dzień i Noc
350,00 zł 269,00 zł
szt.
Immune Formula Natures Sunshine
Immune Formula Natures Sunshine
124,60 zł 86,90 zł
szt.
Promocje
DuoLife Fiber - błonnik pokarmowy w płynie
DuoLife Fiber - błonnik pokarmowy w płynie
139,00 zł 99,00 zł
szt.
Witamina C z bioflawonoidami Natures Sunshine
Witamina C z bioflawonoidami Natures Sunshine
106,40 zł 76,00 zł
szt.
LAZIZAL Advanced Face Lift Cream 50ml DuoLife
LAZIZAL Advanced Face Lift Cream 50ml DuoLife
380,00 zł 339,00 zł
szt.
Cholester-Reg Natures Sunshine
Cholester-Reg Natures Sunshine
83,00 zł 63,90 zł
szt.
LAZIZAL Advanced Face Lift Serum 10ml DuoLife
LAZIZAL Advanced Face Lift Serum 10ml DuoLife
260,00 zł 239,90 zł
szt.
Angelica Star StarLife
Angelica Star StarLife
129,00 zł 109,00 zł
szt.
OptiKids Immunoprotect NaturDay
OptiKids Immunoprotect NaturDay
128,70 zł 124,90 zł
szt.
Immunity Star StarLife
Immunity Star StarLife
155,00 zł 116,00 zł
szt.
Grepo Star StarLife
Grepo Star StarLife
129,00 zł 98,00 zł
szt.
PAU D`ARCO StarLife
PAU D`ARCO StarLife
101,00 zł 88,00 zł
szt.
Bacillus Coagulans Natures Sunshine
Bacillus Coagulans Natures Sunshine
110,60 zł 79,00 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost

Zwroty i reklamacje

A. Zwrot produktów 
w ciągu 14 dni kalendarzowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 
 
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
 
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient.
 
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 508 283 281.
 
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
B. Reklamacje produktów 
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@krem24.pl lub telefonicznie: +48 508 283 281. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Reklamację można też zgłaszać pocztą na adres: AMBIT. SPÓŁKA JAWNA. L. WYSOCKA, ul. Litewska 10/73, 51-354 Wrocław.
 
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl